noblescent

a personal blog

HARI ANUGERAH KUALITI SMKBBD 2009





















22/04/09


arini jumpa Temenggung Kedah! syoknyaa...well, biasa je rasanya sbnrnye. yg best tu sbb dpt penghargaan dr pihak skolah :) pagi2, bagun, siap cpt2..8.30 kena ada kat dewan terbuka utk Majlis Hari Anugerah Kualiti SMK Bandar Baru Darulaman 2009. cam biasa, mengikut tradisi skolah nih, VVVIP nye, Sultan Kedah himself.

ada dua sidang. sidang pertama the day before utk bdak2 cemerlang form 1 - 5. yg tu, tatau la plak sapa VIP nye. nway, sidang ke2 aku tau. hee. i was in for sidang kedua. bdak2 SPM 6A and above, bdak2 PMR 7A and above, bdak2 cemerlang sukan, nilam, kepimpinan dan keterampilan...time nih, bdak2 skolah cuti!

nway, aku pakai baju kurung pahang kaler hijau yg ade org bagi. lawa...baru siap tempah last week. bau kedai..kbetulan, syahirah kene nyanyi time tetamu vip menjamu selera. dia mintak aku mekap. hehe. cm reti! but apparently, dah setaon lbih, since last time dia pgl aku mekap dia dulu time hari anugerah kualiti 2008. cptnye masa berlalu.

nyway...best part was, jumpa kawan2, juniors n cegu balikkkkkkkk...waawaaaaa..klo bleyh nk bagi dorang jd kecik je. bleyh aku bawak dorang p mana2 suma dlm beg aku. rindu, tuhan je tahu. syokk sgt. time nk amek sijil atas pentas, aku kene angkat tgn junjung cmmane tah.. sng je. tapi tak penah la plak buat. klaka. ye la..sultan.

dorang hired photographer..yess! japg nk amek gamba yg dah siap print. ada beramai2. peneriam2 anugerah bergambar dgn sultan. yg tu sgt best. sbb aku berdiri blakang dia je. hot spot, tuuue. syukur aku tinggi sket.

Comments

  1. OMG Nasha! How r u? Goshhh its been long since we contacted each other! Wait, do u still rmba me munirah from manchester? I hope u do :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Do you have any comments, concerns or inquiries? Or else, just drop me a note to say hi! :)

back to top